|
 |
|
新開発のタイムトライアル用フレーム。踏み込まれた全てのパワーを、余すところなくスピードに換える。
妥協ないほど徹底した軽量化とともに最適化を図ったエアロフォルム。
数多くの風洞実験で得た結果が空気抵抗も極限まで排除する。 |
完成車イメージ |
Tee Tee おすすめポイント |
 |
・ |
新開発の SHIMANO DI2 対応 タイムトライアル フレームセット。
|
・ |
フルインテグレーテッドステム、エアダクト付カーボンシートポスト、エアロリアブレーキ、プレスフィットBB。
|
|
Price |
\599,000 |
Frame sizes |
S-M-L |
Frame description |
Lightweight FEM optimized carbon frame. Built with Highmodulus carbon fiber and finished with a durable UD carbonfiber mesh. Equipped with Air Duct seatpost, Tapered headtube with integrated 1⅛"/1½" headset, Integrated cables, Press Fit BB, Carbon hollow Dropouts and a replaceable rear derailleur hanger. |
Front fork |
Koga - Full Carbon |
Headset |
Industrial bearing - Integrated in frame |
Colour |
Solid Black/Koga Blue/White |
Stem |
Koga alloy |
Seat post |
Koga - Full Carbon |
Seat clamp |
- |
Frame Weight |
N.A |
SIZE |
Fs |
A |
Ahor |
B |
C |
D |
E |
F |
a° |
b° |
Trail |
H T |
S |
500 |
547 |
547 |
400 |
567(+25) |
957(+25) |
68 |
33 |
71.0 |
72.3 |
80 |
82 |
M |
540 |
560 |
560 |
400 |
589(+25) |
979(+25) |
68 |
33 |
71.0 |
72.3 |
80 |
112 |
L |
580 |
578 |
578 |
400 |
609(+25) |
1000(+25) |
68 |
33 |
71.0 |
72.3 |
80 |
122 |
|
|
|